CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 1, 2010

Baliklah Tiger

Huaaaaaa mood tengah sadis madis sedey medihhh nie... :-(
Kucing aku yg namanya Tiger a.k.a Giger tak balik uma dah 3 hari 4 mlm
Puas cari keliling uma keliling kg, uma jiran juga keliling kebun dekat uma mak aku

Tapi.....

TETAP TAK JUMPEEEE.....

Manelah budak si giger nie pegiii???
Pagi sebelum ilang, giger ade masuk bilik aku
nak tido ngan aku

Tp aku buat tak layan jeee memulaa...
Pehtu bile tengok dia mengais2 dan mula mengganggu tido aku ala2 mengejut aku minx perhatian
baru la aku layan giger


Ini adalah picture terakhir giger pagi sebelum dia hilangg...

Memula elok jee dia baringkann...


Lepas tu bile aku buat tak layan, mula la giger merakas mengganggu tido aku...


Pastu buat muke kesiannn mintak diperhatikan dan dibelaiii


aku pun layan la giger, tepuk2 dia seperti biasa sebelum dia tido


dan akhirnyaa giger pun tido dgn lenanyaaa....


Tapi semalam, semalam... hari ini dah takde tu semua
Dah takde Giger mengganggu tido aku
Dah takde Giger yg mintak dibelai dirinya sebelum tido
Gigerrrrrr...
Giger ke maneee sayanggg???
K.Lieya tahuu Papa Kemung tu jahat pasal dia selalu buli Giger dan pukul Giger
Tapi jangan la krn Papa Kemung, Giger takut nak balik
Balik la Gigerrrr...
K.Lieya dah hukum Papa Kemung
K. Lieya dah kurung Papa Kemung dlm sangkar
Papa Kemung memang jahatkan!!!
Semalam Papa Kemung nak pukul Eichik
Jahatkan Papa Kemung tu
Gigerrrr baliklah yee...
Kesian Eichik
Hari2 Eichik tunggu Giger balik
Eichik pun dah tak ceria mcm K.Lieya, Mak ngan Abah
Termenung ajee dia
Makan pun Eichik tak lalu
Giger tak kesian ke kat kami???
Balik la Giger
Giger mesti laparkan???
Hari2 mak ngan K.Lieya sediakan makanan utk Giger
Tu hari pun Giger tak sempat nak jamah ikan yg Mak sediakan utk Giger
Sampai basi ikan tu...

Ya Allahhhh
Kau selamatkan Giger dari segala bencana
Kau lindungilah Giger andai kata dia masih diluar sane
Andai kata Giger diambil org
Kau bukakan pintu hati org itu agar kembalikan Giger kpd kami
Jika dia dikerjakan binatang buas
Kau berikan petunjuk di mana jasadnya
Biar aku semadikan dia supaya berpusara
Mak, Abah, Eichik, Mamy Domong, Papy Jackie & NewBaby juga tak sanggup kehilangan Giger
Pulanglah Gigerrrrr...
Kami semua menunggu kepulangan Giger

:'-(




13 comments:

meowwmania said...

alahai hilang pulak...kemana Tiger pegi ekk?

dia jantan kan? dah sunat? klau lom sunat dia carik betina kot..

Lieya said...

X tau laa pegi ke mana. Tiger belum di sunat and dia jantan. Ingat lepas raya baru nak sunat. Sekali dah jadi mcm nie...aduhaiiii sedehhh betulll.. kalau dia kuar cari betina pun dia akan balik utk makan and tido. Paling lama dia kuar pun setengah hari.

starzieti said...

cian giger..arap2 die dlm keadaan yg baex..:)

Lieya said...

Hopessss so

m4rilyn said...

dia p jejalan kot....

Lieya said...

Kalau dia jalan sekali pun, dia tetap akan balik umaa... panggil 2 3 kali dengar jerk nama dia kene panggil zassss dah ade depan mate sambil mengiau2...

m.q said...

pulang la tiger!!!
:(

Misz Pinkie Winkie said...

lieya.
tiger ilang?
mana dia pegi ekk?
aduhai...risau kalo diambil orang.
kucing selalunya kalo sesat dia akan tau jalan pulang.
moga tiger balik.
risau pulak lin.

Lieya said...

M.Q->Thanksss

MPW->A'a Tiger ilang, x tau ke mana dia pegi lepas kena kejar ngan Papa Kemung dia. Kalau ikutkan dlm byk2 kucing lieya tiger paling susah nak tangkap kalau org x kenal. Tapi risau gak nie sebenarnye. 1001 mcm perasaan dah nie. Tak mampu nak hadapi kenyataan. :'(

Anyway thanks lin.. tolonglah doa2kan agar tiger pulang.

Juz Call Me Sharz said...

kite takut org amik je...sebab comel kan... klu die merayap mesti pandai balik...

Lieya said...

Tu laa.. takot gak kalau org amik, tp kalau pikir betol2 susah org len nak tangkap tiger tu. Ntah laaa xbley nak pikir skang nie.. berusaha, berdoa dan berserah je nie..

sweetsal said...

kesiannye tiger hilang, mane dia pegi tu? comel pulak tiger ni..hrp2 dia pulang dgn selamat..

Lieya said...

X tau la ke mane dia pegii...