CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 30, 2010

Mamiawwwwwww

Hokeyyy mari kite tengok ahli2 baru dlm kuarga aku. Heeee... jangan jelezzz yee bile menengok si cumil2 yg ade nie, walaupun dia orang nie semua lepas putus susu nanti akan diambil oleh tuan memasing. Sedeyyynye aku akan saat perpisahan itu nanti, tp aku terpaksa merelakan jugee pemergian dia org nie nanti dan semoga tuan2 baru dia org nie akan jaga mereka sebaik mungkin, lebey baik dr aku ngan mak aku menjaganya.

Yaaaa sudah tiba masanye aku memperkenalkannnnn si cumil kiut miut yg K.Lieya sayang. Yg pertamaaaaaaa... ku beri namanye.....

Cumilkannn... nama pun dah JENNY for surelah dia betina. Jenny nie lincah, kepoh juga manja pada Mamy Domong dia.


Yg ke-2 plak aku nak perkenalkannnn......... Jeng jenggggggggggggggggg


JENET lah nama dia... kepoh,kuat memanjat, sangat bising dan sangat lasak. Tengok muke sudah tahuuu... ahahhaa mase 2 minggu kelahiran badan membulat jee tp skang nie dah susut akibat suke panjat memanjat.

Yg ke-3 pulakkkk aku beri nama......

Ahaaaaaa nampakkk betapa JERRY mengontrol kehenseman dia ituuu??? Hahaaa dlm adik bradik Jantan dia lah yg paling hensem.. x caye tengok sajelaaa muke dia ituuu.. Bising boleh tahannnn.. Penjalanann pun boleh tahannn... ooo tapi bab panjat memanjat dia kurang sikit.. biasalaaa dah kate cube mengontrol kehensemankannn.. so ape jua yg dia buat dia akan kontrolllll... ahahahhaa

Yg ke-4 pulakkk, aku perkenalkannnn...


Dia lah DOTTIE... mase umur 2 minggu dia paling gebu, juga bising, same geng ngan Jenet kuat memanjat. Nama Dottie aku amik pasal aku suke tengok cite DOTTIE kat astro. Ahhh kebetulan nama Dottie juga same ngan nama anak kucing geng blog kucing aku miszpinkiewinkie, nama baby baru dia pun Dottie. Lindaaa sori yeee K.Lieya pun pakai nama Dottie gak pasal niat mmg nak letak nama nie kalau kucing betina warna sama ngan Mamy Domong dia. Hope Linda x kesah yeeee...

Yo yooo mari tengok pulak yg ke-5...

jeng jeng jenggggggggggggggggggggggggggggggggg

Tu dia DJ... kenapa aku letak nama dia DJ??? Pasal antara 6 beradik dia yg paling kuat memekik, paling kuar rab, paling kuat memanjat, paling kuat menyusu tp badan x gak gemok pendek kate semuanya dia dulu... Heeee kebisingan dia mmg serupe mcm dj kat radio tu ha... maka jadilah nama dia seperti ituuu...

Yg ke-6 pulakk aku berikan namanya DANNY....

Ooooo DANNY nie sangatlah sopan, terlebey sopan dr JERRY, yg betina lagi la kalah. Adik beradik dia panjat pagar sangkar dia tengoookkkkk jeee... Adik beradik dia menjerit memekik melolong nak susu, dia tengookkkk jeeee... Adik beradik dia sebok nak keluarkan diri dari sangkar, dia tengokkkk ajee.. pendek kate si DANNY nie lebey banyak memandang dr melakukan perkara2 yg tidak sopan. Cume sesekali je bersikap agreesip, tp xde lah agresip sangattt... hehehe...

Dannn yg 2 hekorrr kat bawah nie pulakk. Sila lihat yeeee...

Budak 2 hekor nie bodyguard adik2 dia. Hehehee...


Eichik, "Oiii bang Giger, aku dah penatlah nak jaga adik2 kite nie, lasak2 belakalah... aku dah tak larat nie. Dah la bulan2 puasa nie, K.Lieya ngan Mak tak bagi makan, ko jaga sorang boleh bang???"

Tiger, "Apee ko penat??? Ko tak pikir aku jaga ko dulu mase kecik lagi2lah penat. Dah lah ko tu asyik keje nak wrestling aku je, ko jangan nak mengada2 ehhh Eichik. Ko duduk sini jgn ke mane2. Ko nak kene belasah ngan K.Lieya ke??? Aku tak nakkk... Lagi tak dapat makan malam nanti, ko nak macam tu. Kalau ko nak ko pegilahhhhh"

Eichik, "Emmm yelaaaa.. hai la nasib, hai lah badannnn, hai la nyawaaaaaa... hu hu"

7 comments:

meowwmania said...

aloloo...amat lah comey bebudak tuh geramnya!

kepada abg eichik dan abg tiger jaga adik kamu tu leklok yerk ;)

Lieya said...

Uiskkk Eichik walaupun pemalas tp dia sangat bagus dlm menjaga adik2 pasal dia garang, Abg Tiger mmg sangat tekun menjaga tp bile org asing dtg yg dia x dikenali dia lah yg lari lintang pukang dulu... heeeeee PEMALU ya ampunnn....

Misz Pinkie Winkie said...

alolo.
comelnyaaaa.
gerammmm sangat.
ala lin tak kesah.
lagi banyak dottie lagie meriah.
kim salam kat dottie yerk.
hehehe

Lieya said...

Kekekeke ok2 arinie balik akan disampaikan salam lin tu.. heeee

starzieti said...

comellnye dak kecik tuh sume..kiss ckit..muah ! hehe

sweetsal said...

nak mintak jerry tu boleh?...geramnye tengok dia..

Lieya said...

Starzieti-> Cumilkannn.. heee

Sweetsal-> Heeee x bley laaa.. itu abg k.lieya punyee... sowiiii