CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 2, 2010

Hari Ke-4 Tanpa Tiger

Dah hari ke-4
Tiger tak jugak muncul-muncul
Ke mane lah Tiger memencilkan diri
Ohh Gigerr baliklahhh

Semalam Mak call kawan mak
Selang 2 uma dari uma aku
Anak kawan mak cakap ade nampak kucing ala-ala Giger kat depan uma dia
Mak tanye macam mane badannye dan bulu dia
Berbulu kembang badan berbelang-belang coklat oren kehitaman

Sahhhhh
Itu memang Giger
Anak kawan Mak ade jugak cuba nak tangkap Giger
Tapi belum sempat nak dekat
Giger dah cabut lari
Itu memang sifat Giger
Giger takkan tunggu orang tak dikenali datang dekat dia

Ini bermakna Giger masih bernyawa
Dan aku akan terus berharap

Tapiiiii

Bile Mak ngan Abah ke sana petang semalam
Giger tak adeeeDi panggil-panggil pun tak keluar juga
Pagi tadi Mak pegi lagi
Juga tiada...
Gigerrrr...
Balik lahhhhhhh

Malam sebelum Giger hilang, lepak2 bersama adik terchenta si Eichik


4 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

aduhai.
manalah eiger nie pergi?
takpe..panggil jerk nama dia.
mestie naluri dia akan dapat rasa ada orang carik dia.
jgn pernah berhenti berharap.
teruskan usaha.
insyaallah pastie jumpa.

meowwmania said...

siannya eiger...mesti dia ketakutan pastu panic tak reti nak balik, harap2 jumpa la jalan pulang amin...

Lieya said...

MPW->Memang tak penat berhenti mengharap nie Lin... selalu panggil nama dia.

MW->Huaaaaaa x boleh nak pikirkan lagi dah camne keadaan tigerr...

adham said...

hai there!

i was reading ur post and wondering do u have persian or maine coon to give away?
i would love to adopt them

tq.

adham
0172304445