CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2011

Ragam si Meowwww

Domong:->Cepat2 amik tempat masing2.


Eichik:->Mamy...Mana Papy Jackie???

Mamy Domong:-> Ada tuh haaa kat luar, kejap lagi masuk la tu....

Papy Jackie:->Dah dah.. baring je diam2. Abah suruh duduk diam2. Jap lg time makan.


Eichik:->Mak siang ikan untuk kite ker tu???


Tiger:-> Alaaa Mak nie, ingat siang2 ikan nk bg kite...

Mamy Domong:->Makan jela Tiger, tengari td kan dah makan ikan....

Papy Jackie:->Makan2 toksah komplen2.

Eichik:->Bedal jelaaaa, nasib baik Mak nak bagi makan. Kau nie bro Tiger, tak habis2 ngan ikan kau.

Jenet & DJ:->Ntahhh tengok mcm kami nie, ape ade depan mate semua bedal. Janji perot kenyang.

Tiger:->Mmmm yelaaa.... makan la nie.

12 comments:

NISS said...

banyaknye..sume same umor ek??

* HeeBum * said...

alahai.. berbaris je semua.. baik betol dok lam barisan.. hehe

Mamarempit said...

alaololoollooo...sangat tomelllll

DearCats said...

mak datukkk!!! mcm mana boleh jd obedient sampai mcm tu sekali?.. adoii... begitu sopan santun! mendengar kata.. sure anak2 yg soleh ni hehe..

Juz Call Me Sharz said...

hikhik..klu budak2 nie boleh berckp mesti pening pale nak lyn sekor2..

meowwmania said...

hehe...comel je beratur camtu

m4rilyn said...

dari kanan cepat makan!

pandainya dorang berbaris :)

Lieya said...

Niss->Semua sekali 6 ekor. 4 jantan 2 betina.

HeeBum->Ha'ah insiden yg xdisengajakan mase memasing tunggu time nak makan. Soh p dok bebaris, pastu depa p bebaris betol2. Hahaha

Mamarempit->Comelllkann susah nak tengok depa bebaik camni.

Dearcats->Xtau laa angin apa yg dah serang diaorg. Kekeke tp time nie rase mcm sejookkk je hati tengok.

Sharz->Kompommmm... x berckp pun dah penin nak melayan.

Meowmania->Sangat comelkan... he he

Marilyn-> Belum sempat bg arahan, bile memasing nampak je mangkuk makanan habis berterabur berkejar mcm setahun x mkn.

m.q said...

comelnya berbaris...

DeQdEq said...

comelnya...pandai plak tu duduk elok je dalam barisan...sukanya

Juz Call Me Sharz said...

comel nye dorg baring mcm tue...

Juz Call Me Sharz said...

geram la tgk gambar nie byk2 kali pon!!! tak sabar nak menternak kucing....huhu... =p