CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 10, 2011

Hero Kamp0ng

Tengok tengok... manje tak hengat tp lagi nak tunjuk terror kat yg lelain, padahnyeeee... kaki kanan blakang dia tetencot2 sejak sabtu begaduh punye pasal. Haaaa hukuman nak tunjuk terrer and kononnye nak jadi hero kamp0ng, duduk diam2 dalam hotel 5 bintang. Hahaha... hamekkk bahagian Eichik.

6 comments:

meowwmania said...

alolo...cian je tgk muka dia

biasa kucin jantan mmg cenggitu, nak tnjk hero la kononnn

m.q said...

alololoooo...sian nye diye.
rest elok2 yer. nti cepat baik...

Lieya said...

Hahh tak sempat nak rest dia buat hal lagi... dah elok2 nak baik kaki tu, haaaaaa tempang balik. Adohaiiii

lupie said...

What a Hero! Hehehe!
We ManCats are behind you!

Ikah said...

dah sakit dier manja arr

Lieya said...

Lupie-> You're welcome.. kekekeke

Ikah->Haa betul2 kalau sihat walapiat xde manenye dia nak mcm tu...