CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 23, 2011

Jerry & Kiki

Oooooo lamenye tak hapdet blog kutieket aku nie, huhuhuh konon2 bzla... hahahah xde maknenye...

Sebok ngan preparation nak kawin.... ohoooo pun takde manenyee, dah sah2 pemalas hapdet blog. har har harrrr

Dah mari tengok gambar terbaru si Jerry, Jerry Abg Long aku bela skang nie dah lebih kurang sebulan lebey kot. Tak jauh pun, dekat Permas Jaya je terbangnye. Korang tengok tuuu... punye la gebu-geban bulus dia.. perghhhh geram je tengokkan. Rase mcm mau p cholek bawak balik uma aku semula. Hahahaha kes nak buruk siku ok!!!!





Ooo yee.. pagi tadi kazen aku call, bagi tau kucing yg dia bela 2 minggu dah pergi buat selama2nya. Kesian kat kazen aku tu, punyelah dia menangis tersedu-sedan. Xtually kucing yg dia amik tu baka kucing aku jugak, tp bukan yg aku belalah, anak kucing jiran depan uma aku. Umur baru 3 bulan rasenya and yg penting dah putus susu. Tak tau ape punca kematiannye. Kazen aku cakap tengok dia sihat jeee pagi tadi. Tup2 kul 9.30 tengok2 dah jiunnnn... Tapi aku rase kiki (nama baby kucing yg kazen aku bela) tu meninggal pasal asyik kene gomol ngan anak2 kazen aku. Lain kene gomol, pastu lain memasing berebut nak pegang pastu lain kene baling. Itu yg kazen aku cite kat aku tadi. Kalau dah gituuu gayenye mmg patutlah Kiki mati... hadoiiii la haiii...

Anak2 kazen aku ni mmg geram ngan kucing. Geram dia geram lain pesen, kalau datang uma aku... zasssss bertempiaran anak2 bulus aku lari menyelamatkan diri. Hahahahaa anak bulus aku mmg dah kenal sangat ngan bau dia orang nie. Alamat mmg tak lekat kat uma laa anak bulus aku ni kalau dia orang ada. Itu lebih baik drpd anak bulus aku kene gomol dan lebih baik drpd aku jadi tarzan.

Takpelahhh... daripada Kiki terseksa adalah lebih baik dia pergi buat selama-lamanya. Aman dan damai di sana... Kesian Kiki....

5 comments:

meowwmania said...

gebunya si Jerry, gewamm!

alahai sedih pulak baca, simpati dgn kitten yg kena gomol ngan budak kecik nih, tp nak wat camana dah nama pon budak tp lbh elok klau dpt dipantau ibu bapa bila nak bermain dgn kitten tu kan..

Uncle Lee said...

Hi, I love your cat. Looks like a tiger.
How many do you have?
I guess its fun having them playing around.
Have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.

Amy Syaquena said...

comelnya kucing ni tapi sayangnya amy takut bangat sama binatang nie..

Ummi said...

Salam kjg bls Lieya...thanks ya sudi ke dapur akak...waaah manyaaakk kucing sini...tp akak xleh nak bela sbb kawasan rumah x mengizinkan..tp anak dara akak duk bela rebit tu haa..jenuh lak melayan sbb dia gi study kat Arau nun, abahnya la melayan keperluan rebit tu segala...hehe

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI