CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 10, 2011

Papa Kemung

Kalau dulu Tiger hilang, skang nie Papa Kemung pulak hilang. Tapi aku masih bernasib baik sebab Tiger selamat pulang kepangkuan kami sekeluarga. Papa Kemung entah ke manalah perginya. Dah berhari2 berminggu2 Papa Kemung hilang tanpa dapat dijejak. Huaaaaa sedeyyyy wooo...

Kalau dulu pantang dipanggil namanya, walau sejauh mana dia berada asal terdengar je namanya diseru dari jauh dia dah menyahut. Skang takde lagi dah...

Puas dicari tapi tak jugak jumpe.... huaaaaaaaaaaaaaaaaa... sedihhhhhh... Aku rase Papa Kemung dah kene makan ngan sang bilit si ular sawa. Pasal jiran aku cakap kucing dia kene makan ngan sang bilit ituuu. Macam mane boleh tahu?? Ooohh perkara itu berlaku di depan mata dia. Nak diselamatkan memang tak sempat. Sekali dibelit terus dingapnye... Kuang hajo punye ular... takde ke makanan lain yg ko nak makan selain dr kucing kesayangan kami.

Kini Papa Kemung tinggal kenangan.... sob sob sobbb

4 comments:

meowwmania said...

sedihnya...

tp harap2 Papa Kemung selamat

Lieya said...

Tak tahu la selamat ke tak... dah lame tak balik. Puas dicari puas dipanggil... namun HAMPA HATIKUUU

Ikah said...

siannya kat si kemung..dasar ular xder aty perot

Anonymous said...

sebab tu aku benci ular terutamanya ular sawa....aku kalau dapat aku bunuh saja!!! tak kira haiwan yg dilindungi atau tak!