CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 3, 2010

Domong and her late babies

2 ekor anak Domong yg mati selepas sehari dilahirkan, 27 Januari 2010.


3 ekor anak Domong yg mati pd hari aku balik ke rumah mak, 29 Januari 2010 (Jumaat)



Mumy Domong yg sakit selepas kelahiran. Sehingga ke hari ini (03 Febuari 2010-rabu) keadaan kesihatan Domong semakin pulih walaupun tidak sepenuhnya. Mumy Domong dah mampu bangun sendiri untuk makan and minum, and dah larat untuk bangun sendiri pegi poo walaupun langkahnya sangat longlai. Semoga Mumy Domong cepat sembuh. InsyaAllahhh

6 comments:

Qisha said...

Domong..cepat sembuh ye..mungkin dia kesedihan sebab kematian anak2nya..

My A,B,C,D...... said...

kenapa ek anak2 dia mati?

Misz Pinkie Winkie said...

siannya domong.
mungkin domong masih tak pandai nak jaga anak.
cepat sihat yer domong

Lieya said...

Mungkin salah satu sbb Domong bersedey gakla pasal anak dia semua matikan. Tapi punca yg paling kuat ialah kerana Domong keracunan. Dia termakan rumput beracun, and thats Y Domong branak x cukup bulan. And for information Domong pandai jaga anak2 dia.

Jul's Bini Jae said...

Ya Allah..siannyer ank dia mati..x sanggup nak berdepan keadaan cam nih lg...dh ade pengalaman yg same dulu..sabar le ekk..xde rezeki nak bela anak2 dia..yg penting mommy dia cepat2 sihat..felom shiyom utk dia k..;)

Lieya said...

Tu laa.. siannkannn kat Mumy Domong. Aku pun sedeyyyy gileee... huhu