CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 3, 2010

Menjengah Danny & Dottie

Woo seperti yg telah dijanjikan, aku telah pergi melawat Dottie dan juga Danny. Budak 2 ekos nie bile nampak je muka aku, memasing terus datang mintak diambil. Iskkkk masih ingat lagi kat tuan asalnye... isk isk iskk sangat terharuuuu...

so meh layan picca budak 2 ekos ini yee..

Bermula dengan Danny...

Memula nampak aku sampai, ke main riang ria lagiii... tp bile dah penat memain terus duduk berehat la kononnye... tp sbnrnye tido... ellehhh nak tipu k.lia la tu...



Dan akhirnyaaaa bile xleh nak handle dah bijik mate tu, haaa tido terusss


Kemudian Dottie pula...


Yahhh wat muke ala2 syomelkannn... berlari duduk kat sebelah, kepoh nak dengar cite org2 tua... cetttt


Bile tau je k.lia nak balik, mula la wat muke seposen... sedeyyy tauuu


Semoga Danny & Dottie gumbira bersama tuan barunyeee...THE END...

3 comments:

meowwmania said...

wahh sonok lah si Danny ngan Dottie dpt kunjungan dari kak lianya..

dah besar kan, cepat jer...

Namie Amir said...

meowmania ni laju je bagi komen..mesti dia org first :-p

Misz Pinkie Winkie said...

alolo.
comelnya dottie dan danny.
dah besar dah mereka.