CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 25, 2010

Rintihan Danny

Dulu kami hidup same2, kini semakin membesar semakin aku jauh adik beradikku pergi...


Bergumpal bersama dan bermain bersama adalah rutin harian kami


Dulu... K.Lia selalu mandikan kami bersama2, dan time mandi nie lah saat yg Bro Eichik & Papy Kemung tak suka. Tapi aku sukaaaa... sbbnye kami boleh kumpul bersama2. Cuma Papy Kemung aje K.Lia selalu asingkan pasal Papy Kemung selalu pukul Bro Tiger... Kenapa aku pun tak tau...



Selepas umur kami 2 bulan lebey, Mak ngan K.Lia mula pisahkan kami. Mula bagi kami pada saudara2 dia. Kami sedey bile dipisahkan... Tak boleh ke kami tinggal bersama???


...dan malam tadi, kehidupan aku bermula dirumah yg sangat asing bg aku. Semalam K.Lia bawak aku naik kereta dia. Pening kepala aku duduk dlm kereta lama2, sebelum tu sempat K.Lia suruh Mamy Domong, Bro Tiger, Bro Eichik, Jenet, Jerry dan DJ peluk syium aku. Tak sempat nak peluk syium Papy Jackie & Papy Kemung. Hati aku sangat sedeyyyy... Tau2 aku dah ada kat uma Abg Wan.

Masa sampai aku tengok Mak Abg Wan ngan Abg Wan melonjak gembira, kenapa mereka gembira dgn kedatangan aku?? Sedangkan aku bersedih dgn perpisahan aku. Sob sob sob... Apelah nasib aku duduk dirumah baru nie??? K.Lia dah pesan ngan Abg Wan ngan Mak dia supaya jaga aku ngan baik. Aku nampak K.Lia sedey je mase tinggalkan aku. Tapi aku tak mampu buat apa2, aku juga sedeyy.. bile aku kejar K.Lia... Abg Wan terus peluk aku, tak bagi aku keluar. Aku nak peluk K.Lia juga... tapi takpeee aku tau K.Lia mesti selalu datang tengok aku mcm adik beradik aku yg berada dirumah org lain.


4 comments:

meowwmania said...

alaaa sedeh :(

m4rilyn said...

awak...sedih saya baca n3 nie.
*sambil lap mate*

perpisahan amat menyedihkan

Lieya said...

Huhuuuuu tuannye lg sedeyyy woooo

Misz Pinkie Winkie said...

alahai sedeynya
bila terpaksa berpisah.
takpelah..demi kebaikan mereka jugak.